&mnsp;

GUREKIN KOLABORATU NAHI DUZU?

BEHAR ZAITUGU

ZERTAN LAGUN DEZAKET?

Gurekin kolaboratzera animatu nahi zaituztegu; boluntariotza lanak egiten, ekonomikoki laguntzen edo mugako adimena duten pertsonen eskubideak ezagutzera ematen.

HONELA LAGUNDU DEZAKEZU:

• AISIA ETA DENBORA LIBRERAKO PROGRAMA
  • Ortzadar Elkartetik Hilean behin antolatzen diren eguneko jarduerak dira, Gipuzkoako komunitatean aktiboki parte hartzera bideratuak. Irteera/topaketa horiek dinamizatzeko prest dauden boluntarioak bilatzen ditugu, parte-hartzaileei laguntza eskaintzeko.
  • OPORRALDI PROGRAMA
  • Programa iralean egiten da, eta astebeteko iraupen du. Programaren helburua pretsonen arteko harremanak eta pertsonen arteko adiskidetasuna sustatzea da, autonomia pertsonala eta eutogobernua sustatuz, oporraldia garatuz eta kudeatuz. Boluntarioak laguntza-figura bihurtzen dira, eta taldearen dinamizazioan, laguntza eta geinbegiratzean oinarritzen dituzte beren eginkizunak.
  • BIZITZA INDEPENDIENTERAKO PROGRAMA
  • Ortzadar Elkarteak aldizkako laguntzak eskaintzen ditu bizi-eremu guztietan (osasuna, aisia, etxeko ekonomia, elikadura...), mugako adimena duten pertsonen bizi-kalitatea hobetzeko. Boluntarioek laguntza eskain dezakete mugako adimena duten pertsonen bizitza independenteko proiektuetan.

Osa ezazu galdetegia eta harremanetan jarriko gara zurekin kolaboratzeko aukerak hobe ezagutu ditzazun.

ZURIÑE URANGABoluntarioa

"Ortzadarreko kideekin oporrak partekatzea esperientzia paregabea izan da, guztiz gomendagarria."

"Ortzadar Elkartearekin egiten dudan elkarlanak onura asko dakarzkit"

PEDROBoluntarioa

ZUK ERE LAGUNDU DEZAKEZU
DEITU

HARREMANETARAKO INPRIMAKIA

Baimena ematen diot Ortzadarri datu hauek niri informazioa bidaltzeko erabili ditzan.

Abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoak xedaturikoaren arabera, formulario honetan adierazitako datu pertsonalak elkartearen jabetzeko fitxategietara sartuko dira, eta elkartearen kudeaketari dagozkion zereginetarako eta zure eskabideari erantzuteko baino ez dira erabiliko Datuak eskuratu, aldatu, ezabatu eta aurkatzeko eskubideak erabil ditzazkezu Elkarteak Lasarteko Zirkuito Ibilbidea 12n duen bulegora idazkia bidalita; baita bulego horretara jo ere, hala nahi baduzu, formularioan jasotako datuen helburuari, tratamenduari eta erantzukizunari buruzko argibide zabalagoak eskatzera.